Akkor most van lelkük a bútoroknak vagy igen?

2017. április 26. 11:24 - Chameeleon design

Emberek és bútorok I.

Bihari Viktória

16998117_10212491605227225_1632159459471097265_n.jpg

 

Kitaláltam, hogy interjúkat fogok csinálni a számomra érdekes és értékes emberekkel bútoros témában. Már amennyiben ezt ők is akarják. Remélem, hogy szeretni fogjátok mert igyekszem olyan oldalukat megmutatni Nektek, amiket még nem láttatok. 

 

Bihari Viki annyira érdekes blogot ír, hogy fiktív sztorit írt belőle Martin Csaba amit nemrég láthattatok amozikban. Az a címe, hogy Tékasztorik. Ha nem láttad akkor gyorsan nézd meg még lehet, hogy megy a mozikban. Amúgy a Tékasztorik blog írója, a Content School Budapest tulajdonosa és nem utolsó sorban én nagyon rom! Többek között azért mert Emberből van, igazi Nő akinek a tehetsége alázattal párosul és még válaszolt is nekem. 

 

Milyen lakásban nőttél fel?  

 Budán nőttem fel a Kissvábhegyen egy tetőtéri lakásban, ami már önmagában érdekes. Nagyon fura pecó, van benne fantázia de mivel a szüleimé nem én rendeztem be, csak a kisszobában élősködtem 37 évig. 

 

Volt kedvenc bútorod gyerekkorodban? Milyen érzés köt hozzá? Megvan még valahol?  

 Kedvenc bútorok Nagyapámnál voltak, a mi lakásunkban nem de Nagyapám a földszinten lakott. Imádtam a kis székeit az ajtó előtt, nagyon picik voltak nem tudom, hogyan kerültek oda. Meg a 2 fotel.  Az egyiken Nagyanyám halt meg, a másikon mindig ő ült, vagy én. Még megvannak ezek, Nagynéném bezsákmányolta őket és levitte a hétvégi házukba. 

 

Mi volt az első bútordarab amit magadnak vettél és miért pont az?   

 Életem első bútordarabja...Talán most vettem 40 évesen először ide az új lakásba. IKEA-s cuccok, kis kanapé, citromsárga fotel, ilyesmik.  

 

Ha bárhol lakhatnál, milyen lenne az otthonod?  

 Olasz meg extrém dizájnos bútoros lenne, mindent készíttetnék valakivel, mondjuk veled is, mert nagyjából az a drive hajt téged is, mint engem, csak nekem nincs szépérzékem és kézügyességem. De az tuti, hogy pöpec lakásom lenne teljesen szürreális cuccokkal. :)  

 

 Mit jelent számodra a harmónia?  

 Belső béke. Alapvetően elvagyok mindenféle környezetben, mert belül élek, engem egy ablaktalan pinyó sem zavar, de nyilván jobb egy napfényes, színes, formákkal és bútorokkal telepakolt hely. 

Nagyapám mondta mindig, hogy ők szalmazsákon aludtak az Akácfa utcában és 2 szög volt a fogas. Ennyire futotta nekik. És boldogok voltak, mert szerették egymást. Asszem ez egy belső folyamat, nem külső. 

  

Mi alapján választod ki a bútoraidat?  

 Barátok alapján, mert nincs ízlésem. Minden szart összevásárolok, szörnyű vagyok. 

  

Ha bemész egy lakásba mi az amit először megnézel?  

 Mindent megnézek, kinyitogatok, bekukkantok, taperálok. Aztán leülök vagy eldőlök és érzek. 

  

Praktikus vagy designbútorokat szereted inkább?  

 Dizájnos jobb lenne, csak az sokba kerül, meg általában pici helyeken lakom, 40 négyzetméterből nem előnyös bútorraktárt csinálni. :) 

  

Mennyire tükrözi a lakásod az egyéniségedet?  

 Hát, nem igazán...meg nem is tudom, milyen az egyéniségem. 

  

Milyen környezetben érzed magad a legeslegjobban?  

 Ahol melegség van, meleg színek. Okkersárga, narisárga, fény, színek, fotók, kényelmes ágy, kényelmes bútorok, meg jó rezgések. 

  

A bútoraim közül melyik a kedvenced?  

 Úristen, mindegyik! Elképesztően zseniális nő vagy, Eszenyi Enikő és Tereskova keveréke, ne hagyd abba soha, amit csinálsz és őszintén drukkolok, hogy az egész világ megismerjen téged, mert nagyon kellesz az emberiségnek! 

Itt találjátok őket:

chameeleondesign.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chameeleondesign.blog.hu/api/trackback/id/tr3712455435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Akkor most van lelkük a bútoroknak vagy igen?
süti beállítások módosítása